Dominikina nová hviezdna láska

Móda prichádza a odchádza, avšak legendárna trieda G vždy neochvejne zostáva na piedestáli terénnych a zároveň aj mestských luxusných vozidiel. A nielen to. Latku svojej výnimočnosti posúva smerom nahor aj svojim modelom Mercedes-AMG G 63.

Nie je tomu tak dávno, ako si po turnaji v Ríme prišla do showroomu AMG Performance Center, Bratislava – Lamač osobne prevziať svoju prvú štvorkolesovú hviezdu, najúspešnejšia slovenská tenistka Dominika Cibulková. A ako sa na osobnosť Dominikinho formátu patrí, jej štvorkolesová hviezda mala rovnako, ako ona hviezdne parametre. A tak nečudo, že jej najnovší ,,maznáčik“, Mercedes-AMG G 63 vzišiel zo špeciálneho Designo Manufaktur programu, garantujúceho majiteľovi vozidla maximálnu individualizáciu prvkov výbavy, ušitých a dodaných presne na mieru jeho vkusu a požiadaviek.

 Hra farieb

Dynamiku exteriéru podčiarkujú špeciálne čierne disky AMG z ľahkej zliatiny s 5-lúčovým dizajnom s pneumatikami 275/50 R 20, rovnako ako vložky bočnej vonkajšej ochrannej lišty. Tri lamely masky chladiča, vonkajšie zrkadlá a kryt náhradného kolesa sú nalakované obsidiánovou čiernou farbou a štýlovo dokončujú dizajn. Čierne prvky sú v dokonalej súhre s individuálne zvoleným lakom ,,púštny piesok“, ktorý ako súčasť Designo výbavy dodáva vozidlu punc luxusu a výnimočnosti.

Grandiózny výkon

Je jasné, že tak v športe, ako aj vo svete automobilov uspejú len tí najlepší. Mercedes-AMG G 63 skrýva pod kapotou nekompromisný výkon, podávajúci podobne, ako aj Dominika v Singapure, majstrovský výkon. Osemvalec s objemom takmer 5,5 litra a výkonom 572 koní, garantuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy a elektronicky ,,skrotenú“, maximálnu rýchlosť 210 km/hod.

Výnimočná výbava

Výbava designo ponúka okrem prístrojovej dosky potiahnutej dvojfarebnou kožou či dvojfarebne obšitého volantu aj luxusné sedadlá a výplne dverí v koži nappa či strop z brúsenej kože Dynamica. Detaily luxusného prevedenia dopĺňajú koberčeky z jemného vlákna obšité kožou nappa v rovnakej farbe ako sedadlá. V rámci služby Mercedes Me je dodávaný aj rozsiahly balík bezplatných základných služieb, ako je napríklad online kontrola vozidla na diaľku.

A keďže nás zaujímal aj názor samotnej Dominiky na jej nového ,,partnera“, položili sme jej pár otázok…

Značka Mercedes-Benz má širokú škálu modelov, či už limuzín, alebo SUV. Čo rozhodlo v prospech Triedy G? Jej hranatý tvar, alebo v tom boli aj iné faktory?

U mňa to bola láska na prvý pohľad. Manželovi sa Trieda G páčila už aj predtým a vždy sa za ňu prihováral – v prípade, ak by sme menili SUV. Priznám sa, nebola som o tom úplne presvedčená až do okamihu, kým som ho nielen neuvidela, ale si doňho aj nesadla. Od toho momentu som sa zamilovala do jeho zvuku, ,,ťahu na bránu“ a tiež do toho, že vôbec pri ňom nemusím trieskať celou silou dverami…

Pre vašu hru na tenisových kurtoch je signifikantný rýchly, dynamický a najmä agresívny štýl hry. Hralo aj to svoju úlohu pri vašom rozhodnutí obohatiť Géčko o čosi navyše, v podobe verzie Mercedes-AMG G 63? Alebo to je len čisto pragmatické rozhodnutie – že k špičkovej profesionálnej tenistke patrí aj špičkovo vybavené, bezpečnostne a technicky dokonalé auto?

Na vašich slovách bude niečo pravdy, ona Géčka je presne taká, aká som aj ja. Padli sme si do oka už počas predvádzacej jazdy – po pár sekundách už nebolo čo riešiť. Všetko bolo jasné – iný model a iné vozidlo som už ani nechcela skúšať.

V rámci možnosti výbavy vozidla ste si zvolili lak ,,púštny piesok“. Priznám sa, že ide o veľmi zaujímavú a na našich cestách netradičnú farbu. Prečo práve táto farba a kde ste sa ňou inšpirovali?

Možnosť výberu práve tejto unikátnej farby hrala tiež úlohu pri našom výbere. Priznám sa, že nás veľmi upútala natoľko, že sme ju zopakovali aj v interiéri a to tak na sedadlách, ako aj na detailoch dverí.

Manželstvom sa človek zrieka časti svojej osobnej slobody a vecí a nastáva spoločné zdieľanie – je tomu tak aj vo vašom prípade – budete ho zdieľať s manželom spoločne, alebo je toto Géčko šité len na ,,vašu“ mieru a manžel si musí nájsť inú štvorkolesovú zábavku? Alebo ju už má?

Samozrejme, že ho využívame a aj budeme využívať obaja, len teraz sa z neho tak teším, že keď som doma, jazdím na ňom prevažne ja a manžel na aute, ktoré používa už dlhší čas. Osobne si nemyslím, že by strádal, pretože on ako milovník športovejšej jazdy má k tomu má uspôsobené svoje vozidlo.

Ste maximálne vyťažená profesionálka, ktorá väčšinu roka trávi na turnajoch po celom svete. Zaujíma nás, kde budete silného ,,medveďa“ využívať okrem ciest do mesta, na tréningy, či na nákupy. Trúfate si napr. aj na piesky v ,,Sahare na Záhorí“, alebo až taká zdatná vodička nie ste?

Tak to určite nie… Mám síce rada aj rýchlu a aj dobrodružnú jazdu, ale som šoférka, ktorá jazdí maximálne bezpečne a najmä šetrne voči autu. Je to tak trochu moja úchylka – som pedant na autá v garáži – musia byť vždy čisté, vyumývané, nalakované, jednoducho pripravené a upravené minimálne tak, ako keď idem von ja…

 Viem, že je to ťažké porovnávanie, ale čo má pre vás osobne väčšiu cenu, resp. čo podľa vás si zaslúži čo i len o milimeter vyšší piedestál: víťazstvo na BNP Paribas WTA Finals v Singapure 2016 alebo vaša – začiatkom roka ešte 4. pozícia vo svetovom rebríčku WTA?

Toto je ťažká otázka, nakoľko každý z úspechov má pre mňa veľkú cenu. Nebudem však klamať – minuloročné víťazstvo na turnaji majstrov v Singapure bolo najkrajším momentov v mojej doterajšej kariére. Najmä z pohľadu emócií, ktoré som v tom okamihu prežívala. Tie sa nedajú ani len popísať, tobôž už porovnať so žiadnym z mojich dovtedajších víťazstiev. Čo sa však týka môjho 4-tého miesta, to bolo už dlhý čas mojim dlhodobo nesplneným snom.

 Všetci slovenskí priaznivci tenisu by boli najradšej, keby ste sa opätovne usadili na špičke svetového tenisu, mnohí zase vidia za vašimi úspechmi len peniaze. Málokto si uvedomí, aké je to ťažké. V tejto súvislosti ma zaujíma, čo všetko si musíte aj vy odoprieť a obetovať tomu, aby ste sa vrátili do svetovej desiatky?

Tak ako každá práca, v ktorej chce byť človek najlepší, aj profesionálny tenis si vyžaduje veľa odriekania a aj driny. Sú to hodiny strávené na kurte, v posilňovni, únavný čas strávený na letiskách a v lietadlách pri presunoch z jednej strany sveta na druhú, náročné turnaje, noci v hoteloch, či odlúčenie od rodiny a priateľov. Toto všetko sú obete, ktoré každý športovec musí podstúpiť pre to, aby dosiahol svoj cieľ. A samozrejme k tomu patrí aj štipka šťastia a pevné zdravie. Pokiaľ sa toto vhodne v pravý čas navzájom spojí, je predpoklad, že sa dotknete pomyselného úspechu.

 Čo resp. čím sa dokážete po toľkých rokoch obetovaných tenisu a drine stále motivovať?

Jednoznačne sú to tenisové sny, za ktorými systematicky, krok za krokom kráčam a robím všetko pre ich naplnenie. Ja ešte určité tenisové nenaplnené sny mám. Takže, POME…!!!