Milka má čokoládu s emotikonmi

Značka čokolád Milka spoločnosti Mondelēz International uviedla na trh svoju najobľúbenejšiu čokoládu Milka Alpenmilch v limitovanej verzii. V jednotlivých štvorčekoch sú namiesto loga značky vytlačené emotikony, ktoré možno poskladať do najrôznejších odkazov. Kampaň, ktorú so špeciálnym produktom značka spája v reklame aj na sociálnych sieťach, má ľudí viesť ku kreativite pri vytváraní milých, pekných a potešujúcich správ a pozdvihnúť náladu pomocou veľmi jednoduchého a ľahko realizovateľného gesta.

 

„Prebiehajúca pandémia a s tým súvisiace nové situácie, ktorým vo svojich životoch zrazu musíme čeliť vrátane obmedzení spoločenských kontaktov, so sebou neprinášajú dobrú náladu,“ hovorí Jakub Barvínek, manažér značky Milka.
„A nemusia to byť vždy veľké gestá, často stačí naozaj málo, aby sme sa navzájom rozveselili, a tak si aj pomohli. Stručný odkaz pomocou poskladaných smajlíkov, sŕdc a milých slov je úplnou drobnosťou, ale radosť urobí naozaj každému, kto ho dostane,“ dodáva Barvínek s tým, že originálne odkazy možno vytvárať aj prostredníctvom webových stránok značky.

Súčasťou kampane je aj súťaž o vankúšiky Milka pre najjemnejšie zaspávanie. Spotrebitelia ich môžu získať za nákup akéhokoľvek produktu Milka a po následnej registrácii pokladničného bloku do súťaže. Každý deň  značka rozpošle výhercom päťdesiat vankúšikov. Myšlienku láskyplných odkazov podporuje aj aktuálna reklamná kampaň, ktorá beží v televízii. V dvadsaťsekundovom spote pomôže malý chlapec svojmu susedovi nájsť strateného psa. Za jeho nájdenie tento totiž ponúka odmenu v podobe veľkej kopy čokolády Milka.
http://www.mynewsdesk.com/cz/mondelez-cz-sk

Zdroj: Elena B.