HEINEKEN predĺžil partnerstvo s UEFA Champions League o ďalšie tri roky

Holandská pivovarnícka spoločnosť HEINEKEN oznámila predĺženie sponzorského kontraktu s UEFA Champions League. Nová dohoda je prirodzeným pokračovaním doterajšej úspešnej spolupráce, ktorá trvá už 25 rokov.

Spoločnosť HEINEKEN bude podporovať najprestížnejšiu futbalovú klubovú súťaž na svete v ďalšom trojročnom cykle. Partnerom UEFA Champions League tak bude aj v rokoch 2021 až 2024. Vzájomná spolupráca má pre medzinárodnú spoločnosť výnimočný charakter a je kľúčová z pohľadu dosahovania vytýčených obchodných cieľov.

HEINEKEN tiež v novembri potvrdil, že sa s Európskou futbalovou úniou (UEFA) dohodol na partnerstve počas najbližších majstrovstiev Európy. Tie sa budú konať od 12. júna do 12. júla 2020. „Tešíme sa, že si aj prostredníctvom partnerstva s UEFA Champions League budujeme s futbalovými fanúšikmi vynikajúci vzťah. Chceme ho ešte viac posilňovať  a prehlbovať, a to aj počas budúcoročných majstrovstiev Európy. Vážime si, že sme súčasťou popredných klubových a medzinárodných turnajov, čo nám umožňuje vytvárať ešte pútavejšie zážitky pre fanúšikov po celom svete,“ uviedol na margo partnerstiev Hans Erik Tuijt, riaditeľ pre globálne partnerstvá spoločnosti HEINEKEN.

Aktuálny ročník UEFA Champions League vyvrcholí budúci rok finálovým zápasom v Istanbule. V roku 2021 bude finále hostiť Petrohrad, v 2022 Mníchov a v roku 2023 sa dva najúspešnejšie tímy stretnú v Londýne.

HEINEKEN tak opäť rozšíril portfólio svojich aktivít s významnými svetovými, či už športovými alebo spoločenskými platformami. Okrem futbalových podujatí patria medzi ne svetový šampionát v rugby, prestížna séria motoristickej Formuly 1 či kooperácia na filmovej produkcii James Bond.

Zdroj: Marta T.