Túžite po výnimočnom Porsche? Gemballa vám to umožní!

Už samotný fakt, vlastniť vozidlo značky Porsche, je čosi výnimočné. Ak to pre vás však stále nie je dosť (z akéhokoľvek dôvodu), odporúčame vám navštíviť nemeckého úpravcu Gemballa. Ten vám zaručene splní každý váš sen…

 GEMBALLA AVALANCHE

Základ je veľmi dobrý: Porsche 991 Turbo. Karbón, karbón, karbón – všade samý karbón. Na karosérii, v motorovom priestore, v interiéri. Šírka karosérie narástla takmer na dva metre (+ 10 cm), vzadu pribudli disky kolies s pneumatikami rozmeru 325/25 ZR 21. Výkon narástol na 820 koní a krútiaci moment na 950 Nm. Zaujíma vás, ako rýchlo dokáže toto sexi monštrum zrýchliť z nuly na 100, 200, alebo 300 km/h? To vám žiaľ neprezradíme, výrobca totiž tieto údaje ešte stále tají. Vieme však jeden dôležitý údaj – cenu: 389 600 eur (bez DPH).

 

GEMBALLA MIRAGE GT Carbon Edition

Desaťvalcová Carrera GT bolo ešte nedávno tým najexkluzívnejším Porsche, aké ste si mohli kúpiť. Úpravca Gemballa našťastie príliš nezasiahol do jeho základných línií, „vybláznil“ sa iba vo forme farebných akcentov na karosérii. Kombináciu sivej a žiarivo žlto-zelenej dopĺňa obľúbený čierny karbón. Vďaka najvyššiemu výkonu 670 koní dosiahne tento výnimočný superšport najvyššiu rýchlosť až 335 km/h. Z nuly na 100 km/h vystrelí za 3,7 sekundy – za doprovodu neskutočnej zvukovej kulisy. A to bez akéhokoľvek dopingu vo forme turbodúchadiel, alebo hybridného pohonu s extra elektrickými motormi. V dnešnej dobe čosi výnimočné… Cena? Len za prestavbu 298 000 eur (plus cena za auto).

 

GEMBALLA MISTRALE

Z viac praktického kútika je toto prerobené Porsche Panamera. Ani tu sa s ľahkým (a poriadne drahým) karbónom nešetrilo. Zväčšené nasávacie otvory garantujú optimálne zásobovanie motora so zvýšeným výkonom 745 koní (+ 48 percent). O vysokom krútiacom momente 955 Nm hlásia aj integrované štyri koncovky výfukov v zadnom nárazníku. Výsledkom je údaj zrýchlenia z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a maximálna rýchlosť 339 km/h. Zvýšenému výkonu bol prispôsobený aj podvozok, ktorý sa znížil o 40 mm. Obzvlášť športových zákazníkov určite uspokoja 22-palcové disky kolies a šesťpiestikové brzdové čeľuste, ktoré „hryzú“ do kotúčov s priemerom 420 mm.