Tesco pomôže zákazníkom s Clubcard znížiť ceny

Tesco prináša verným zákazníkom opäť raz niečo navyše – svoje obľúbené výrobky teraz budú môcť získať ešte výhodnejšie. Vernostný program Clubcard je už dnes vstupenkou do sveta zliav od Tesca a reťazec teraz ešte viac odmení držiteľov karty Clubcard za ich vernosť. Konkrétne im ponúkne výhodnejšie ceny vybraných potravín a ďalších výrobkov, a to v súčasnom náročnom období koronakrízy, ktorá negatívne zasiahla rozpočty mnohých rodín naprieč krajinou.

 

Novinka pomôže nakupujúcim, ktorí si potrebujú rodinný rozpočet naplánovať vopred, alebo napríklad tým, ktorí chcú tráviť menej času vyhľadávaním ponúk. Dostupnejšie ceny vybraných výrobkov – so zľavami do 50 % – sú dostupné automaticky pre každého zákazníka, ktorý pri nákupe predloží svoju kartu Clubcard, či už v jej fyzickej podobe, alebo smartfónovú verziu.

Takmer milión zákazníkov s kartou Clubcard na Slovensku získa od 18. augusta 2021 prístup k ešte výhodnejším cenám potravín a ďalších výrobkov, a to vrátane mnohých obľúbených značiek aj výrobkov vlastnej značky Tesco. Nová ponuka pod názvom Clubcard ceny prináša zľavy na produkty ako napríklad múka so zľavou 33 %, maslo so 48 % zľavou či prací gél so zľavou až 50 %.
Postačí jednoduché naskenovanie mobilnej aplikácie Clubcard či vernostnej karty pri pokladni alebo pri nákupe online – presne tak, ako boli zákazníci Tesca zvyknutí aj doposiaľ.

„Už 25 rokov prináša Tesco zákazníkom na Slovensku ich obľúbené potraviny za výhodné ceny. Za ten čas sa stalo neoddeliteľnou súčasťou života rodín naprieč krajinou – nielen ako miesto na nákup, ale aj na prácu, ako silný partner slovenských dodávateľov i dobrý sused v komunitách. Veľmi sa teším, že nakupujúcim opäť prinášame niečo navyše, tak ako je to našou ambíciou už viac než štvrťstoročie. Verní zákazníci Tesca získajú prístup k ešte výhodnejším cenám potravín a ďalších výrobkov vďaka vernostnej karte Clubcard. Takýmto spôsobom sme znížili ceny produktov, aby sme zákazníkov odmenili za vernosť a zároveň sa vedeli spoľahnúť, že si u nás vždy nakúpia za dostupné ceny. Tescu záleží na tom, aby zákazníci dokázali ľahko nájsť svoje obľúbené produkty v obchode a zaplatili menej,“ vysvetľuje Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Tesco pomáha nakupujúcim na Slovensku plánovať si svoj rozpočet a nákupy vopred, čo oceňujú aj samotní zákazníci. Podľa exkluzívneho, reprezentatívneho prieskumu agentúry NMS Market Research pre Tesco z júna 2021 vzrástol vplyvom koronakrízy ešte viac počet ľudí, ktorí si nákupy aj rodinný rozpočet vopred plánujú – z 54 % až na 66 % v protiklade so spontánne nakupujúcimi. Podľa prieskumu si zároveň väčšina Slovákov, konkrétne 76 %, vyberá miesto na nákup potravín aj podľa toho, aké ceny potravín a výrobkov ponúka.

Clubcard ceny prinášajú dostupnejšie ceny nielen pri stovkách potravín, ale týkajú sa aj nepotravinového tovaru ako napríklad značky oblečenia F&F.

Ešte výhodnejšie ceny s Clubcard budú vždy jasne vyznačené aj pri samotných výrobkoch vystavených v regáloch vo všetkých 154 predajniach Tesco.

Tesco denne znižuje ceny pre všetkých!
Rozpočty domácností nielen na Slovensku už druhý rok ovplyvňuje pretrvávajúca mimoriadna situácia. Tesco preto opätovne aj na jar 2021 odštartovalo dlhodobé zníženie cien stoviek najpredávanejších produktov pre všetkých zákazníkov, aby pomohlo rodinám v súčasnom období, keď sú rozpočty domácností ovplyvnené pandémiou.
Popri výhodnejších cenách výrobkov vďaka programu Clubcard ceny sa zákazníci môžu aj naďalej spoľahnúť pri svojom nákupe na Tesco – takto nájdu zákazníci v Tescu najvýhodnejšie ceny podľa nasledovných označení výrobkov:
• Clubcard ceny – výrobky s označením Clubcard znižuje ceny
• Nižšia cena – stovky výrobkov dostupných za najvýhodnejšie ceny označené modro-bielym logom
• Naša cena – modré logo označuje dlhodobo nízke ceny stoviek potravín, prevažne ide o výrobky vlastnej značky reťazca
• Týždňové akcie – Tesco pokračuje aj naďalej v cenových akciách trvajúcich kratšie obdobie jedného týždňa. Zákazníci ich poznajú z letákov dostupných tak v tlačenej, ako aj digitálnej online podobe
Do programu Clubcard sa môže zapojiť každý!
Aktuálna novinka programu Clubcard je jednou z mnohých výhod, ku ktorým majú zákazníci prístup prostredníctvom vernostnej karty Clubcard – spolu s bodmi, poukážkami, odmenami a kupónmi.

Na Slovensku aktívne využíva vernostný program Clubcard takmer milión ľudí. Až polovica všetkých nákupov na Slovensku prebieha práve s vernostnou kartou. Zákazníci Tesca tak na Slovensku doteraz ušetrili vďaka Clubcard pri svojich nákupoch vyše 11 miliónov eur.

Každému, kto by si chcel vernostnú kartu Clubcard založiť nanovo, ochotne pomôžu kolegovia Tesca v ktoromkoľvek obchode – v nasledujúcich týždňoch Tesco posilní tímy kolegov v obchodoch práve z dôvodu, aby pomohli zákazníkom získať prístup k ešte výhodnejším cenám výrobkov a ďalších produktov.

Obľúbený vernostný program Clubcard prinieslo Tesco na Slovensko ešte v roku 2010. Zákazník pri každom nákupe zbiera body na svoj Clubcard účet. Body sa premenia na peňažné poukážky, ktoré môžete použiť pri svojom ďalšom nákupe. Za každých nazbieraných 150 bodov zákazník získa 1,5 € poukážku.

Súčasťou vyúčtovania , ktoré majiteľ Clubcard dostane štyrikrát ročne, sú aj zľavové kupóny na obľúbené produkty. Zákazníci majú svoju Clubcard kartu poruke aj vďaka aplikácii vo svojich smartfónoch. Nemusia tak nosiť so sebou papierové kupóny a poukážky, ale všetko nájdu jednoducho v aplikácii. Pri nákupe potom stačí ukázať na pokladni kupón v aplikácii na naskenovanie a zľava je automaticky odčítaná od nákupu.

Zdroj: Katarína Š.