Mníchov / Hanau, Nemecko, 08.december 2015 – Goodyear, svetový výrobca prémiových pneumatík, sa od 1. januára 2016 stane platinovým sponzoromFC Bayern Mníchov, najúspešnejšieho tímu nemeckej Bundesligy. Viacročná zmluva zahŕňa reklamu po obvode hracej plochy a mnoho ďalších reklamných práv. Jürgen Titz, výkonný riaditeľ spoločnosti Goodyear zodpovedný za Nemecko, Rakúsko a Švajčiarsko, povedal: „Bayern Mníchov je z hľadiska ďalšieho zvyšovania profilu našej prémiovej značky. S ďalším postupom začne toto partnerstvo zohrávať kľúčovú úlohu v stratégii značky Goodyear s integrovanou marketingovou a obchodnou komunikáciou vytvorenou na mieru pre našich spotrebiteľov a zákazníkov.“ Futbalové hviezdy vrátane Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomasa Müllera a Manuela Neuera si môžu overiť vynikajúcu kvalitu výrobkov značky Goodyear sami, a to hneď dvoma rôznymi spôsobmi. Pneumatikami Goodyear sú vybavené jednak súkromné vozidlá mnohých hráčov, tak aj tímový autobus. Goodyear do nového partnerstva vstupuje s myšlienkou na celosvetový trh. „Či už Bayern Mníchov, tak aj Goodyear majú veľmi silný medzinárodný kontext. Stretnutia sa prenášajú do celého sveta a majú tak viac ako 400 miliónov fanúšikov na všetkých svetadieloch. Obe značky majú veľmi pozitívnu povesť, ktorá nepozná hranice,“ povedal Darren Wells, prezident obchodnej jednotky The Goodyear Tire & Rubber Company pre Európu, Blízky východ a Afriku. „Pre obe značky je spoločná aj dlhá a úspešná história, túžba po víťazstve a oddanosť novinkám.“
„Veľmi nás teší, že sme nadviazali spoluprácu s takou poprednou medzinárodnou
spoločnosťou, akou je Goodyear. Goodyear je výrobca prémiových pneumatík,
pre ktorého je prioritou najvyššia kvalita, takže nás veľmi teší, že vstupuje do
rodiny Bayernu Mníchov,“ povedal k tomu Karl-Heinz Rummenigge, výkonný
predseda futbalového klubu.