Allianz je najcennejšou poisťovacou značkou na svete

Poisťovňa Allianz sa podľa tohtoročného rebríčka Brand Finance Global 500 stala tretí rok po sebe najcennejšou poisťovacou značkou na svete. Jej hodnota dosiahla 18,6 miliardy eur, čo je o 8,1 percenta viac ako v predchádzajúcom roku. V aktuálnom rebríčku obsadila Allianz 43. miesto, vďaka čomu patrí ako jediná poisťovňa medzi 50 najsilnejších globálnych značiek sveta.
Spoločnosť Brand Finance, ktorá hodnotenie zostavuje, ocenila odolnosť skupiny Allianz v náročnom trhovom prostredí, jej silnú finančnú stabilitu, ale aj celkovú stratégiu spoločnosti, ktorá sa predovšetkým orientuje na zákazníka a na digitalizáciu poisťovacích procesov. „Vynikajúce umiestnenie v rebríčku svedčí o tom, že stratégia našej značky, rovnako ako jasné zameranie na zákazníka a digitalizáciu procesov, budujú dôveru a rezonujú medzi našimi klientmi po celom svete. Chceme sa im aj takto poďakovať za ich lojalitu,“ uviedol Christian Deuringer, riaditeľ Global Brand management v skupine Allianz.

Značke Allianz sa darí nielen v globálnom merítku, ale aj na Slovensku, kde je Allianz – Slovenská poisťovňa jednoznačnou jednotkou na poistnom trhu. Za minulý rok dosiahla predpísané poistné vo výške 544,2 milióny eur, čo predstavuje nárast o 2,9 % oproti predchádzajúcemu roku. Jej produkty a služby získali viaceré prestížne ocenenia. V súťaži finančných produktov Zlatá minca 2015 sa Allianz – SP stala najúspešnejšou poisťovňou, keď obhájila prvenstvo pre osem z deviatich nominovaných produktov a získala aj ocenenia Najinovatívnejšia poisťovňa a Objav roka. Podľa ankety SIBAF, ktorú organizuje Slovenská asociácia sprostredkovateľov v poisťovníctve (SASP), sa Allianz – SP stala najlepším poisťovateľom vozidiel na Slovensku a v kategórii poistenia priemyselných a podnikateľských rizík získala druhé miesto.