Tesco neustále zlepšuje svoje výrobky tak, aby napĺňali očakávania zákazníkov a prinášali aktuálne trendy do slovenských domácností. Ich rastúcu obľúbenosť potvrdzujú najnovšie ocenenia, ktoré získali priamo od verejnosti v nezávislom hodnotení. Tesco výrobky sa stali víťazmi v programe Voľba spotrebiteľov 2020 hneď v štyroch kategóriách: Pečivo, Hotové jedlá, Čokolády a Džúsy a ovocné nápoje.
„V Tescu chceme prinášať našim zákazníkom každý deň niečo navyše, čoho výborným príkladom sú naše vlastné produkty s ideálnou kombináciou kvality a dostupnej ceny. V ponuke našich obchodov naprieč celým Slovenskom majú svoje dôležité miesto a ich obľuba u zákazníkov neustále narastá. Veľmi sa tešíme, že Tesco výrobky získali hneď viacero ocenení v nezávislom programe Voľba spotrebiteľov 2020. Naše dlhodobé úsilie sa vypláca a úspech našich výrobkov vnímame aj ako záväzok smerom k ich ďalšiemu zlepšovaniu, aby boli naďalej voľbou číslo jedna pre našich zákazníkov,“ uviedla Agnes Nacsa, riaditeľka pre vývoj čerstvých výrobkov Tesco pre strednú Európu.
Nezávislý program Voľba spotrebiteľov už deviaty rok oceňuje nové a inovované výrobky uvedené na slovenský trh. Ocenené produkty sú vyhlásené na základe prieskumu prebiehajúceho na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov. Tesco výrobky získali tento rok ocenenia celkovo až v štyroch kategóriách: Pečivo, Hotové jedlá, Čokolády a Džúsy a ovocné nápoje.
Tesco na jeseň minulého roka predstavilo širokú škálu hlavných jedál a polievok, ktoré sa stali víťazom Voľby spotrebiteľa 2020 v kategórii Hotové jedlá. Zákazníci si môžu vybrať z viac ako 50 výrobkov, ktoré sú pripravené na okamžitú konzumáciu alebo ich stačí ohriať v mikrovlnnej rúre. V pestrej ponuke sa nachádzajú šaláty, hummus, cestoviny, polievky či hlavné jedlá ako pečený filet z lososa alebo guláš z dôkladne vyberanej hovädziny.
Pre milovníkov pečiva ponúka Tesco široký sortiment s originálnymi receptúrami na mieru pripravenými odborníkmi, a to s využitím kvalitnej múky, droždia, soli, vody, slnečnice, ražnej múky či zemiakov. Ide o tradičné suroviny, ktoré nie sú náhradami a vytvárajú poctivý chuťový zážitok. Víťazstvo v kategórii Pečivo získali napríklad aj obľúbené žemle s obsahom pšeničného kvásku dekorované pastou s morskou soľou a čiernym korením. Ďalším príkladom obľúbeného Tesco výrobku sú bagety, ktoré sú zdrojom bielkovín a obsahujú superpotraviny, napríklad goji a chiu.
V kategórii Čokolády získalo Tesco prvé miesto so svojou Mliečnou čokoládou s celými lieskovými orieškami. Čokolády vlastnej značky reťazca sú vyrábané z kakaa s UTZ certifikátom, ktorý zaručuje, že kakao pochádza z trvalo udržateľného pestovania s osvedčenými poľnohospodárskymi metódami. Obal čokolád je navyše šetrný k životnému prostrediu, keďže je ľahko recyklovateľný, a to vďaka spojeniu plastovej fólie a laminátu.
S blížiacim sa letom sa môžu zákazníci osviežiť víťaznými produktmi v kategórii Džúsy a šťavy. K dispozícii je sedem druhov Tesco 100 % štiav s obľúbenými víťaznými príchuťami: ananásová, pomarančová či grapefruitová. Šťavy nie sú vyrobené z koncentrátu a fľaše sú vyrobené z recyklovaného materiálu, čo predstavuje ďalší krok, ktorým Tesco prispieva k napĺňaniu záväzku znižovať vplyv obalov na životné prostredie.
Reťazcu Tesco záleží na tom, aby zákazníci vedeli ľahko nájsť svoje obľúbené produkty a zaplatili menej. Dlhodobo má širokú ponuku 620 cenovo dostupných produktov, ktoré zákazníci nájdu v obchodoch jednoducho vďaka modrému označeniu „Naša cena“. Súčasťou tejto ponuky sú aj mnohé výrobky Tesco vlastnej značky. Reťazec tak šetrí zákazníkom čas pri hľadaní čo najlepšej „hodnoty za peniaze“.
Zdroj: Katarína Š.